Általános közzétételi lista – Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Értelmi Fogyatékosok Nappali Otthona – releváns közérdekű adataira vonatkozóan- az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján, a 18/2005. (XII. 27.) IHM rendelet menü struktúrája szerint



 
Frissítve: 2023.02.19.


I. SZERVEZETI, SZEMÉLYZETI ADATOK

1.1 KAPCSOLAT, SZERVEZET, VEZETŐK

1.1.1 Elérhetőségi adatok

Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Értelmi Fogyatékosok Nappali Otthona

1028 Budapest, Hidegkúti út 158.

Telefon: +36 1 394 2215

email: info@hidegkutieno.hu

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal

1.1.2. A szervezeti struktúra

Szervezeti és Működési Szabályzat

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal

1.1.3. A szerv vezetői

Stefanikné Sulyán Ildikó

intézményvezető

1028 Budapest, Hidegkúti út 158.

Telefon: +36 1 394 2215

email: vezeto@hidegkutieno.hu

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal

1.1.4. Az ügyfélkapcsolatért felelős:

Stefanikné Sulyán Ildikó

intézményvezető

1028 Budapest, Hidegkúti út 158.

Telefon: +36 1 394 2215

email: vezeto@hidegkutieno.hu

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal

Ügyfélfogadás hétfőtől - péntekig 8-16 óráig

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal

1.2 FELETTES, FELÜGYELETI, TÖRVÉNYESSÉGI ELLENŐRZÉST VAGY FELÜGYELETET GYAKORLÓ SZERV

Az intézmény fenntartója:

Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat

Képviseli: Őrsi Gergely polgármester

1024 Budapest, Mechwart liget 1.

+36-1-346-5600

ugyfelszolgalat@masodikkerulet.hu

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal.

ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

II. TEVÉKENYSÉGRE, MŰKÖDÉSRE VONATKOZÓ ADATOK

2.1 A SZERV ALAPTEVÉKENYSÉGE, FELADAT- ÉS HATÁSKÖRE

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal.

ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

2.1.1 Szakmai Program

2018 évi szakmai program

2023 évi: feltöltés alatt

2.1.2 Szervezeti és Működési Szabályzat

2018 évi Szervezeti és Működési Szabályzat

2023 évi: feltöltés alatt

2.2 KÖZSZOLGÁLTATÁSOK

Intézmény által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése

101221 Fogyatékossággal élők nappali ellátása

2.2.1 Intézmény által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása

https://www.hidegkutieno.hu/hu/dokumentumok

2.2.2 Intézmény által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás

(Amennyiben hosszabb terjedelműek, a tájékoztatásokat önálló dokumentumban, azok, valamint az igénybevételhez használt formanyomtatványok elérhetőségének biztosításával.

https://hidegkutieno.hu/index.php/dokumentumok

2.2.3 Intézmény által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke.

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal. ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

https://hidegkutieno.hu/index.php/dokumentumok

2.3 A SZERV NYILVÁNTARTÁSAI

2.3.1 Intézmény által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltetlen kérdőív) jegyzéke.

(Az általános közzétételi listában csak az adatokat tartalmazó jegyzéket kell közzétenni, azonban a közadatkereső felé történő adatszolgáltatás során minden egyes adatbázisról, illetve nyilvántartásról külön leíró adatot kell készíteni az Adatbázisokat meghatározó séma alapján.)

ADATBIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK ÖSSZEFOGLALÁSA

2.3.2 Intézmény által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái

ADATBIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK ÖSSZEFOGLALÁSA

2.3.3 Intézmény– alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja

ADATBIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK ÖSSZEFOGLALÁSA

2.3.4 Intézmény által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés

ADATOK FRISSÍTÉSE: A változásokat követően azonnal ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

ADATBIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK ÖSSZEFOGLALÁSA

2.4 NYILVÁNOS KIADVÁNYOK

2.4.1 Intézményszerv nyilvános kiadványainak címei

Az Intézménynek nincsenek nyilvános kiadványai

2.4.2 Intézményszerv nyilvános kiadványai témájának leírása

(Kiadványonkénti bontásban)

2.4.3 Intézmény nyilvános kiadványaihoz való hozzáférés módja

Amennyiben a honlapról a kiadvány letölthető, a kiadvány elérhetőségének biztosításával.)

2.4.4 Intézmény nyilvános kiadványaiért fizetendő költségtérítés mértéke vagy az ingyenesség ténye

ADATOK FRISSÍTÉSE: negyedévente

ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

2.5 PÁLYÁZATOK

Intézmény által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indoklásuk. (A kapcsolódó dokumentumok közvetlen elérhetőségének biztosításával.)

ADATOK FRISSÍTÉSE: folyamatosan ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

2.6 HIRDETMÉNYEK

Intézmény által közzétett hirdetmények, közlemények (A hirdetmények, közlemények közvetlen elérésének biztosításával.)

ADATOK FRISSÍTÉSE: folyamatosan ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

2.7 KÖZÉRDEKŰ ADATOK IGÉNYLÉSE

2.7.1 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje

Közzétételi szabályzat

2.7.2 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység neve

Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat Értelmi Fogyatékosok Nappali Otthona

2.7.3 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység elérhetősége

1028 Budapest, Hidegkúti út 158.

Telefon: +36 1 394 2215

email: info@hidegkutieno.hu

2.7.4 Az adatvédelmi felelős vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve

dr. Anda Péter; telefon: 06702762663, dr.anda.peter@gmail.com

2.7.5 A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai

A közzétételi időszakban nincs releváns adat

2.7.6 Intézmény kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek.

A közzétételi időszakban nincs releváns adat

2.7.7 Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben Intézmény az egyik szerződő fél

A közzétételi időszakban nincs releváns adat.

ADATOK FRISSÍTÉSE: folyamatosan, 15 napon belül. ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

2.8. KÖZZÉTÉTELI LISTÁK

2.8.1. Az Intézményre vonatkozó különös közzétételi lista

(A közzétételt elrendelő jogszabály megnevezésével és elérhetővé tételével.)

2.9.   A MŰKÖDÉS TÖRVÉNYESSÉGE, ELLENŐRZÉSEK

2.9.1. Vizsgálatok, ellenőrzések listája

Az Intézménynél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó – vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása

A közzétételi időszakban nincs releváns adat

2.9.2. Az Állami Számvevőszék ellenőrzései

2021. 07. 05. Az Állami Számvevőszék ellenőrzése (szabályzatok)

2.9.3. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok

A szervre vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai

2.9.4. A működés eredményessége, teljesítmény

Intézmény feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk

2.9.5. Működési statisztika

Intézménytevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk

ADATOK FRISSÍTÉSE: folyamatosan, haladéktalanul

ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

III. GAZDÁLKODÁSI ADATOK

3.1.   KÖLTSÉGVETÉSEK, BESZÁMOLÓK

3.1.1. Éves költségvetések

Intézményéves (elemi) költségvetései (Évenkénti bontásban.)

https://masodikkerulet.hu/node/41927

3.1.2. Számviteli beszámolók

Intézmény számviteli törvény szerinti beszámolói (Beszámolónként)

https://masodikkerulet.hu/node/41927

3.1.3. A költségvetés végrehajtása

A közfeladatot ellátó szervnek a költségvetés végrehajtásáról – a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal – készített beszámolói

https://masodikkerulet.hu/node/41927

ADATOK FRISSÍTÉSE: folyamatosan

ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 10 évi állapota

3.2. A FOGLALKOZTATOTTAK

3.2.1. Intézmény által foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok. A vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesített összege

https://masodikkerulet.hu/node/41927

Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve

ADATOK FRISSÍTÉSE: negyedévente ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

3.3 TÁMOGATÁSOK

3.3.1 Intézmény költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások kedvezményezettjeinek neve.

A közzétételi időszakban nincs releváns adat

3.3.2 Intézmény költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások célja

(Támogatásonként és kedvezményezettekként lebontva.) A közzétételi időszakban nincs releváns adat

3.3.3 Intézmény költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások összege

(Támogatásonként és kedvezményezettekként lebontva.)

3.3.4 Intézmény költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatási program megvalósítási helye

(Támogatásonként és kedvezményezettekként lebontva.) A közzétételi időszakban nincs releváns adat

ADATOK FRISSÍTÉSE: 60 naponta ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 5 évi állapota

3.4 ÜVEGZSEB

Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió   értékű szerződések: árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai.

ÉvSzerződés megnevezése (típusa)TárgyaFelek neveÉrtéke (ÁFA nélkül)Határozott idő esetén időtartam
IntézményVállalkozó
2019------------------------------------------------------------------------------------
2020------------------------------------------------------------------------------------
2021------------------------------------------------------------------------------------
2022------------------------------------------------------------------------------------
2023------------------------------------------------------------------------------------

3.5 KONCESSZIÓ

A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye ) A közzétételi időszakban nincs releváns adat.

ADATOK FRISSÍTÉSE: negyedévente, ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota

3.6 EGYÉB KIFIZETÉSEK

Intézmény által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottjai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei.

ADATOK FRISSÍTÉSE: negyedévente, ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 5 évi állapota

3.7 EURÓPAI UNIÓ ÁLTAL TÁMOGATOTT FEJLESZTÉSEK

Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések (A dokumentumok, a szerződések, közvetlen elérésének biztosításával.)

ADATOK FRISSÍTÉSE: negyedévente, ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 5 évi állapota

3.8 KÖZBESZERZÉS

Közbeszerzési információk: éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről

(Az éves terv közvetlen elérésének biztosításával.) ADATOK FRISSÍTÉSE: negyedévente, ARCHÍVUM: adatoknak változást megelőző 1 évi állapota